رقابت با رقبای‌مجازی از طریق سالم‌سازی محتوا مهیا می‌شود/ خدمتی ویژه به مادران و کودکان

رقابت با رقبای‌مجازی از طریق سالم‌سازی محتوا مهیا می‌شود/ خدمتی ویژه به مادران و کودکان

به گزارش سراج24؛ در فضای فعلی که رسانه‌های مجازی عمده وقت والدین و فرزندان را اشغال کرده‌اند و از سوی دیگر اهمیت فزاینده‌ای که خانواده‌ها برای رشد کودک خود قائل هستند رشد و پرورش کودک آنان اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند چراکه در فضای جدید رشد سالم مساله اصلی است که آن هم در دوران کودکی پایه‌ریزی می‌شود؛ از جمله عوامل و ابعاد این رشد سالم را می توان بازی‌ها و سرگرمی‌هایی دانست که کودکان در این بازه سنی به طور مداوم با آن سر و کار دارند چراکه بر روحیه و شخصیت کودک اثر گذاشته و بخش جدایی‌ناپذیر زندگی کودک به شمار می‌رود.

 

* اهمیت تولید دوچندان محتوای سالم در فضای‌مجازی

 

در همین راستا «اپلیکیشن توپ مارکت» با درک اهمیت نقش بازی‌های موبایلی و نرم‌افزارهای تلفن همراه که امروزه عنصر جدایی ناپذیر هر خانه محسوب می‌شوند، با آگاهی از فرصت‌ها و تهدیدهای بازی و نرم افزارهای موبایلی، از دو سال پیش تا کنون فعالیت خود را آغاز کرده هدف اصلی آن نیز را استفاده حداکثری از فرصت‌ها و از طرف دیگر مقابله کردن با تهدیدهای این حوزه تعریف کرده است.

 

نرم افزار موبایلی توپ مارکت، اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایجذابی ویژه مادر و کودک را طی فرآیندی کارشناسی، انتخاب و پس از تهیه متن و محتوای تخصصی برای هرکدام، آن‌ها را در موضوعات مناسب بارگذاری می‌کند. این نرم‌افزار مرجع دانلود بازی‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی سالم است و در واقع سلامت محتوا جزء موارد اصلی و مهم این اپلیکیشن به شمار می‌رود. در حال حاضر نیز دو سال از فعالیت مستمر اپلیکیشن توپ مارکت می‌گذرد و گروهی از روانشناسان و کارشناسان در دو حوزه محتوایی و فنی بر آن نظارت دارند.

 

 

اخبار مرتبط

نگرانی برای تامین غلات وجود ندارد / تغییر بازار خلاء تامین کالا را رفع می‌کند

کتاب "جهاد تبیین" در حوزه هنری رونمایی می شود

اپلیکیشن «توپ مارکت» رونمایی می‌شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha